Powered By Blogger

25 Aralık 2010 Cumartesi

bu sayım bitmeyecek gibi..

sayıyorum sayıyorum bitmiyor gibi..:)) şaka bir yana aslında durumada uyum sağladım sanki ben kilo almışımda bööyle hayatımı kilolu bir kadın olarak devam ettirecekmişim gibi geliyor. sanırım 6 ay ciddi sorun yaşadıktan sonra 8.ayda gelen enerji beni bukadar kabullenir kıldı sanırım amma gerçek olan şu ki tanrının normal doğum için verdiği tüm enerjiyi ben 6 7 ay durup son ay işe gidip deli danalar gibi çalışıp hatta temizlik yapıp tükettim :)) ne zamanki bir gece tuvalete kalktığımda anladım ki ben tükenmişim o an toparlanıp dinlenmeye karar verdim ama bu seferde evdeki son hazırlıklar başladı off off müstahak bana diyorum başkada bişi demiyorum :)) amma annem saolsun neredeyse tüm işleri hallettikten sonra bugün eşimin annesi (Nur Anne )ve teyzesi (Vildan Teyze)geldiler geri kalanlarıda onlara paslayıp köşeme çekilip sadece kitap okuyup internette vakit geçirmeyi planlıyorum :)) sizce hayal mi kuruyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder