Powered By Blogger

7 Şubat 2011 Pazartesi

bahtsız bedevi...

Sekiz aylık hamileyken bir sabah kalktığımda bileğim çok ağrıyordu.Üstüne yatmışım sandım.Bekledim geçsin diye ,fazla yormadım,kullanmadım bileğimi.Doktorcumuza sorduk birşey yapamayız dedi,dikkat et dedi.Röntgen çekilemiyor,ilaç süremiyoruz kaldık öööyleee.Gittik kouyucu bir bileklik aldık.Tam da işe yaradı diyordum birgün arabadan inerken kaymamak için arabanın kapısına elimi dayadım ama malesef kaydım ve o koca göbüşümle kapı arasında sıkıştı bileğim ve daha beter oldu:))

neyse,doğumda ben çığlıklar atarken çatalın kenarlarında ki demirlere öyle yapışmışım ki bileğim çıkacak sandım ama ertesi birkaç gün şaşırtıcı şekilde bileğim daha iyiydi.Sonra yavaş yavaş daha da kötüleşti,kötüleşti.En son bulaşıcıymış gibi diğer bileğim de ağrıyıp kötüleşmeye başlayınca panikleyip doktoro gittik.

Sonuç: komik!!
Meğer tüm bunlar ben bileğimin üstüne yattığımı zannederken aslında hamilelik sırasında salgılanan hormonlar yüzünden olmuş ve hamilelik sonunda da geçmezmiş aksine bebişi kaldırmaktan daha da kötüleşirmiş en son da ameliyatlık olurmuş :((
Sol bileğim feci durumda. Sağ bileğim başlangıç aşamasında.Şimdi her iki bileğim de bandajlı, hareketi minimuma indirmek için:((
Halbu ki hamilelik sonrası en çok sevindiğim şey kendi ihtiyaçlarımı yapabilme özgürlüğü idi.Şimdi yine kısıtlandı hem de ne kıstlanma bebişimi bile alamıyorum kendi başıma:((
Olan yine anneme oluyor.Sırtında ki yük az değilmiş gibi iyice arttı.Şimdi kara kara düşünüyor dönmek zorunda kaldığında ne olacak diye. Çünkü kendi işimi göremez durumdayım. Dönmek zorunda diyorum çünkü Kıbrısta kısıtlı ziyaret veriyorlar malesef ki...
Off bu blog bebişin değilde benim günlüğüm gibi oldu...

Bu arada dün geceyi anneanneyle geçiren bebiş bu gün haliyle çok huzurluydu.Bakalım bu gece başımıza neler gelecek...
Babayla ben resmen ortadan ikiye çatlıyoruz.Çünkü bebişle bol bol sohbetler eden anneanne elbetteki bu sohbetlerin karşalığını gülücüklerle alıyor.Babişko ve ben fosss
Konuşuyoruz konuşuyoruz kaşlar çatık dik dik bakıyor kurabiyecik bize. Hatta zaman zaman annemi konuşurken gözlerinin içine bakarak dinleyen bızdık biz konuşurken bariz sıkılıp gözleri ve kafayı odanın içinde ki diğer nesneli tanımak için gezdirip duruyor.

Aaaa az kalsın unutuyordum.Bebiş bugün ilk defa iş yerine gitti.Apo yu ve Ali Rızayı ziyert etti.Cafenin üst katında sütünü içti.Yapılan kumrular falan yüzünden biraz yağ koktu. Sonra yorulduk,eve geldik.uyuyor şimdi ee gece ki uykusuzluğa hazırlanıyor bıdık güç topluyo :))

5 yorum:

  1. off... sıkıldım okuyunca. ne saçma şeymiş bu hiç duymamıştım daha önce.

    yalnız şu geldi aklıma: durunun ilk ayında akgün'ün inanılmaz kolu ağrıyordu. doğumdan önce başlamıştı, duru'yu uyutma sefaları sırasında da iyice azıtmıştı. doktora gitmiştik, "geçmez" demişti. boyundan kaynaklanıyormuş. bebek varken gittikçe daha kötü olabilir demişti.

    bir süre sonra geçti. boyun ağrları devam ediyor ama onun sebebi farklı. umarım geldiği gibi ansızın gider. basit egzersizlerle güçlendirmek mümkün değil miymiş?

    YanıtlaSil
  2. ben de bebekten sonra bilek ağrısından muzdariptim. Hatta sağ bileğimde ufak bir topçuk bile pörtledi. Doktor narin bileklerimin (zayıf mı desem) çok zorlandığını güçlendirmek için egzersiz yapmamı önerdi. Güçlenene kadar zorlamamam gerektiğini söyledi ama biri 12 diğeri 9,5 kilo iki tane bebeğim var ve 9,5 kilo olan yürüyemiyor demedim artık yüzüne. Hı hı dedim çıktım :)
    Çok geçmiş olsun sana da...Başka birşey önermedi mi bu doktor?

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda etletırsınız.işler bekler bir sürede insan bebeğini alamayınca kahrolur :(

    YanıtlaSil
  4. A, geçmiş olsun.. inşallah ameliyata geek kalmadan hafifleyerek şifa bulur her ikisi de..

    YanıtlaSil
  5. hepinize çok teşekkür ederim.Evet çok manasız bir şey başıma gelen işin komik tarafı bir sabah kalktım ve bileğim çok kötüydü. Neden o sabah? keşke daha önce gitseydim doktora belki de şimdiye hafiflemiş olurdu :((
    madem bu tamamen hamilelikte salgılanan hormonlarla ilgili bakalım doktoruma kontrole gittiğimde o ne diyecek bu konu hakkında ...

    YanıtlaSil